don't judge me!

the stupid me.. the horrible me.. the hurting me.. and that's me..

Friday 1 June 2012

sudden

salam.. guten tag!!

ARE THERE REALLY NO SUCH THING AS BEST FRIEND BETWEEN A GIRL N A BOY??

ok.. seriously.. aku nk taw.. haaaaaaaahhhhhh... letey pikir..

aku, dlm dilema.. aku nk kwn ngn sume org..boys n girls.. when aku dpt taw sal statement nie, hati aku da berbolak balik.. betol ke?? really?? chommal?? cincha?? knpe??

knpe aku rase cmni?? knpe aku cm tolak bnda nie?? iman aku da kurg ke?? knpe aku cm abandoned bnda nie b4 nie?? knpe skrg bru nk rase bersalah?? tp, aku blh ke?? diorg best fren aku.. aku appreciate.. bila aku tny dia yg berkenaan.. cm sentap.. yea, sy tersentap..

'bnda2 yg ko blh buat sndiri.. buat laa.. xpn, mintak tlg ngn girl.. klau terdesak sgt2, bru mintak tlg ngn boy.. kurgkn kebergantungan thadap boy'

sentence that make me think, not twice but thousand time.. astaghfirullah.. what have i done..

assalamualaikum.. =)

No comments:

Post a Comment