don't judge me!

the stupid me.. the horrible me.. the hurting me.. and that's me..

Sunday 28 April 2013

taktahunakbagitajukapa

assalamualaikum

lagi beberapa hari nk alevel
lagi beberapa hari nk msuk mood jihad, mood berperang dgn buku sgala bagai
lagi beberapa hari segala usaha selama nie akan dicurahkan sepenuhnya ats kertas
lagi beberapa hari...



tp sbb lagi beberapa hari tu lah...
aku tengah stress
aku rasa malas
aku rasa xnk buat pape
aku rasa tension
aku rasa nak tido je...
sbb beberapa hari tu la...

semalam.. aiyon bagi this one ayat...

"dan kerana TuhanMu, bersabarlah"
(Al-Muddassir:7)

dush! dush! dush! 
tepat ke muka.. 

"wahai org yg berselimut! bangunlah pada malam hari kecuali sebahagian kecil"
(Al-Muzzammil:1-2)

Allah..Allah..Allah..
what have i done? 

malas ini penyakit... so, kite kne lawan.. klau kite sakit, kite akan makan ubat, kn? so dat our antibodi ade helper utk lawan virus2 n kuman2 jahat tu... tp, tu happen dlm body.. jasad, tubuh tu sendiri... how about our soul? penyakit soul kite nie..

astaghfirullah.. 
may Allah forgive my sins.. (yg da terlampau byk smpai undefined)
may Allah lead me the true way..
may Allah bless in everything dat i do..
may Allah ease me..
insyaAllah.. amin..


hurm.. pasal dia... si dia itu... 
ko bukan aku punya.. dan aku pun bukan ko punya..
kita milik Allah, milik parents kita, milik adik bradik sume
klau kita ade jodoh... kalau la.. 
insyaAllah.. that intersection point will come.. no matter how late or how fast..
it will come...

Aku serah hati ini hanya pada Allah..
bukan pada manusia yg akn kecewakan hati aku...

Ya Allah, 
hanya Kau yg taw ape yg aku fikir,
hanya Kau yg taw what's the best for me,
hanya Kau yg taw, what's the truth n what's not..
hanya Kau je yg taw..
hanya Kau je yg paham aku..
so, guide me, show me the way..
insyaAllah.. amin..


Assalamualaikum.. =)


 














No comments:

Post a Comment