don't judge me!

the stupid me.. the horrible me.. the hurting me.. and that's me..

Friday 27 January 2012

ich bin sehr traurig!!

mahu menangis,
tapi, 
air mata seakan-akan sudah kering,
mahu tersenyum manis,
tapi,
pahit yang terasa,
mahu berlari jauh dari kenyataan,
tapi,
kaki seakan-akan sudah lumpuh..
hanya mampu menadah telinga,
mendengar cerita tentang puteri kayangan kepunyaannya,
hanya mampu memberi kata dorongan yang belum tentu keikhlasannya,
diiringi senyuman pahit yang menghiasi wajah penuh kedukaan,
mencintai tidak semestinya memiliki,
itu kenyataan antara aku dan dia,
dia, kekasihku sampai syurga,
dan aku, sahabat karibnya sampai syurga,
dan aku sedar,
garisan takdir kami tidak akan pernah bertemu...

assalamualaikum.. guten tag! aku bru dpt berita.. yeah.. first from fb tapi, serious, xnk percaya lgsung..but, bile empunye diri da bagitau, what else can i say? nk ckp congratz pn, cam hipokrit je.. so, aku senyap je la.. what happen to me, actually?? ades.. sakit rase hati nie.. kalau dmam, blh la nk ubatkan.. kalau skit hati?? was sollste ich machen? ich weiss nicht.. 

aku harap, aku harap sangat2.. aku xkan show this feeling kat dye.. not in msg, fb or even in class..  mcm mane nk avoid dye?? cmne nk ubati hati kau nie? mcm mane?? bitte, helfen mir!! sume bnda ca xkena je ari nie.. rase nk menangis, tapi xmampu.. aku bodoh la kalau ngs utk laki cm tu..


JANGAN JADI BODOH, wani!!!!!







i dun need a boyfriend!!! maybe  i need a hubby?? hahaha.. ok, wani.. xlawak..



ich liebe itachi!!!

No comments:

Post a Comment